Ser fram emot november

Jag tillhör de som tycker det är underbart att gå till jobb. Mina jobb är mina intressen. Jag släpar mig inte ur sängen och tänker "måste jag". Jag har en mix i mina jobb, mitt företag, Ugglapraktiken o Easy Life, som jag själv lägger upp. Nu i november så är min kalender i stort sett full.
Jag har varit mycket noga med att avsätta tid till mig själv.

November består av: Möten med kontaktpersoner på företag, event på företag, träff med Ugglapraktikens VD, träffa ev. nya massörer till Ugglapraktiken, massage på företag, massage i min lokal, hålla mina pass på Easy Life, gå på min kollegers pass, träna in ett nytt pass på Easy Life, julbord, äta middag hos min goaste gode vän o gå på utbildning.

November anses vara en lång o mörk månad. Med vad jag har o göra och alla klara lampor som lyser utmed vägen så ser jag fram emot November........


Thumbnail


Kommentarer
Postat av: linn

Vilken spännande och intressant månad du får :-)

2011-11-02 @ 06:57:42
URL: http://www.drivkraften.blgg.se
Postat av: Monica

Den tuffaste biten är över, det var att hålla en affärspresentation av Ugglapraktiken för ett företag när UP:s VD var med. Det klarade jag galant =))Whiiiiii

2011-11-03 @ 19:14:57
URL: http://balansenergi.blogg.se/
Postat av: linn

Gud vad härlig känsla!! Du är duktig du.

2011-11-28 @ 12:36:24
URL: http://www.drivkraften.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0